2017. november 8., szerda

Az imáról - Milly 2017.11.08.


Elmondanék az imáról néhány gondolatot, mivel nem mindenki tudja, hogy mi az, és hogy működik...



AZ IMÁRÓL 

Milly
2017. november 8.


Elmondanék az imáról néhány gondolatot, mivel nem mindenki tudja, hogy mi az, és hogy működik. A keresztény, főként a katolikus egyház tanításai, szokásai miatt sokan megutálták még ezt a szót is. Én is így jártam annakidején. Bigott vallásellenes voltam. Megváltozásomhoz nem kis megpróbáltatásokon kellett keresztülmennem. Öt év alatt nyolc műtéten estem át, kettőbe majdnem belehaltam. Mind a kétszer az mentett meg, hogy felkiáltottam az égbe. Akkor valaki beszélni kezdett hozzám a fejemben. Megígértem, hogy megváltozom, és csodálatos módon másnap hirtelen meggyógyultam. Az orvosok nem értették, mert ők tehetetlenek voltak.

Tehát valójában mi is az ima? 

A kommunikáció egy fajtája. Kapcsolatteremtés a felsőbb lényekkel, én úgy mondom, az égiekkel. Sokan ilyenkor többnyire panaszkodnak, keseregnek. Ez nem ima, sőt, ezzel erősítik a gondjaikat. (Mint a viccben: " Kérésed teljesítve.-mondja Isten)

Az ima tartalma lehet
kérés, hogy mit szeretnénk. Ha teljes szívből, kellő alázattal, szeretettel mondjuk, meghallgattatik. De ez nem azt jelenti, hogy minden teljesítve lesz. Ha felvesszük a kapcsolatot, akkor felvállaljuk, hogy azon az úton akarunk járni, ami felemel, ami a Fény felé visz. Tehát ezért néha hiába imádkozunk, mert még keresztül kell mennünk bizonyos dolgokon, vagy az ideje nem jött el. Segíti a teljesítést, ha fölajánlást teszünk. Jótéteményekkel, önzetlen szolgálattal közelebb kerülünk a célunkhoz.


Az ima lehet
hálaadás is, és/vagy szeretetünk kifejezése. Ezt sokszor elfelejtjük, vagy nem tudjuk megtenni. Pedig jó lenne. Mivel imádkozunk, ezzel elismerjük, hogy nem vagyunk még tökéletesek, tulajdonképpen ezért kérjük magasabb szintről a segítséget, védelmet. Tehát illik megköszönni, hálát adni.. egyáltalán a létezésért is. 


És ne felejtsük el, hogy a kommunikáció akkor igazi, ha kétoldalú! Vagyis figyeljünk oda, mit válaszolnak....gondolattal, képekkel, jelekkel, stb. Ezt kaphatjuk bármikor, de a meditáció is ezt szolgálja.

Tapasztalataimat írtam le. Ha egy embernek tudok ezzel segíteni, már megérte. 
Kívánok minden olvasómnak mielőbbi tisztulást és tudati emelkedést!

Milly







3 megjegyzés:

  1. Ugyanígy látom, tapasztalom, ahogy leírtad.

    (Erre mondták a régiek, hogy tedd "tiszta szívvel", és nem marad megválaszolatlanul... )

    VálaszTörlés
  2. Kedves Milly!Egyetértek az Ön álltal leírtakkal,még annyit szeretnék hozzáfüzni,hogy fontos az önkontrol is, hisz az ego mindég közbeszól mikór észreveszi,hogy töle megpróbálunk elfórdulni. Nagy szerepe van a Szabadakarat törvényének.A védelmet kérö imánál föleg fontos hogy kifejezzem hogy igenis jóvahagyom és tudatosan elfogadom a segítséget, tudatában vagyok a megfontolt kérésnek. Senki sem tud segíteni ha a segélykérö tudatosan nem engedélyezi a közbeavatkozást.Élni kell a szabad akaratunkkal ima közben is.

    VálaszTörlés
  3. Valóban fontos az hogy hogy imátkozunk. Annyit szeretnék hozzátenni hogy az imában fontos hogy belefoglaljuk a kérés melett a jóváhagyásunkat, hogy tudatosan elfogadjuk a védelmet, segítséget, stb. Gondóljunk a Szabadakarat törvényére.

    VálaszTörlés