2021. november 23., kedd

Ha elkapna, mit tehetsz 2021.11.23.

 Ha elkapna, mit tehetsz 



2021.11.23.

Sokan nem oltattak, ezért megosztom az alábbiakat.. Szeretném, ha a hozzászólások indulat és negativitás mentesek lennének. Köszönöm.

Forrás: Andara - A tiszta élet
Ha covidos vagy, vagy ismerősöd az, akkor a következők segítenek:

Most jöttem ki belőle, ezért a saját tapasztalat alapján:
- Nagy dózisú C vitamin ( amennyit csak tudsz, 4-6000 mg)
- Nagy dózisban D vitamin
- Rengeteg folyadék (3-4 liter) és ne legyen hideg, langyos vagy meleg
- Méz fokhagymával kikeverve 12 órát áll, majd be kell lapátolni (antibiotikum)
- Grszex + Levendulával kentem minden nap a talpam
Szinténaepfruit (gyümölcs vagy csepp a vízbe)- homoktövis (almalével isteni)
- Sok sok sok alvás- 0 fizikai aktivitás, emelés
Ééééééés komolyan mondom a kamillás gőzfürdő Mesterem tanácsára jobban esett mint egy Mesterem tanácsára zsírral kentem be a mellkasom. Nagyon jól esett és sokat segített.Fontos, hogy ki kell feküdni, nem siettetni. Gyakran 3-4 hét.
Amikor elkezd jól lenni az ember és úgy érzi már aktív lenne, akkor még 4-5 nap pihenés.
Én ezt egy 20 napos tanyasi covid elvonulásnak éltem meg. Megállított az élet és kaptam 20 napot, amikor nagyon magamba lehettem.Hálás vagyok érte, sok mindet felülről látok és végig mentem különböző döntési folyamatokon.
an e valami, amit másképp csinálnék? Igen. Jobban figyelnék a napi vitamin bevitelre.
Többektől kaptam kérdést, hogy megbántam e, hogy nem vagyok oltva. Nem, nem bánom és továbbra is oltatlan maradok.
Figyelj arra, hogy- a napi stresszt kitedd, ahogy a szemetest is kiviszed minden nap
- A napi vitamin adagot vidd be
- Ne facsard ki magad teljesen a nap végére, maradjon kis tartalék
- Legyen én időd, pihenj- igyál, igyál, igyál sok tiszta vizet
Amikor valaki beteg lesz,spiriként keresi a választ, az okot, hogy mit tett, amiért ezt kapta vagy mi a lelki oka, mivel hozta létre.....NEM JÓ ÚT, mert önbántalmazó magatartás.....majd lelkiismeretfurdalás..Nem tettem és nem tettél semmi rosszat, bármilyen betegségről legyen szó. Ne bántsd magad.
Legyen egészségtudatod és bármiből meg tudsz gyógyulni.(Nem állítom, hogy nincs lelki oka a betegségeknek , csak ne bántsd magad érte.)És semmiért nem bántsd magad. Megteszel mindent, ami tőled telik. Inkább ismerd el magad.
Légy megértő magaddal


(Andara - A tiszta élet)
(Andara - A tiszta élet)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése