2021. május 17., hétfő

A félelem és hatása 2021. 04.

 Sokunknak sejtelmük sincs, hogy milyen sokféle  hatása van az érzelmeinknek. / Milly




A félelem és hatása

 2021. 04.

Oly sok szó volt már a rezgésünkről.
Arról, hogy egész lényünk egy energiaáramlás.
Minél tisz​t​ábbak gondolataink, tetteink, annál magasabb a rezgésünk.
Minél magasabb a rezgésünk annál tisztább a tisztánlátásunk.
Minél inkább tisztán látunk, annál inkább átlátunk a szitán is. 😊 

Tehát?!
A félelem lehúzza ezt a rezgést.
Félelemben tisztánlátás nincs.

🤨🤔
"Eszedbe jutott-e valaha is, hogy azok, akik leginkább félnek a haláltól, azok félnek legjobban az élettől?
Hogy a haláltól való menekülés az élettől való menekülés is?"
AdM
szeretettel: H. 💜🌹

"Rákból való gyógyulásom során olvastam épp erről, hogy van halálfélelem és életfélelem - meg kell ismerni magunkat ahhoz, hogy szembe tudjunk nézni mindkettővel, mert kéz a kézben járnak. Én örülök, hogy a tünetem megmutatta, hogy mivel van dolgom ;)

Többgócú mellrák volt (hormonérzékeny tejvezetékrák). Mindent csináltam és semmit. Nehéz lenne meghatározni. A fizikai szintet könnyű lenne elmondani: tisztultam - böjtök, diéta, töltődtem - gyógynövények, vitaminok, ásványi anyagok, energiakezelés, légzésterápia. A fizikai tisztulással tisztultak a gondolataim is. A lelki, spirituális szint megfogalmazása nehezebb. Megtanultam szeretni önmagamat és az Istenbe vetett hitet integráltam magamban, hiszen megértettem, hogy nem kívül kell keresem őt, hanem magamban. Bár 10 éve olvastam az Anasztázia sorozatot, tavaly újra elővettem és megint nagyon sokat adott. Közben megtaláltam az életfeladatomat, amit mindig is dédelgettem, de nem éltem, hát most azt építgetem, építgetjük a családdal."


"Elismerésem! Kemény munkán vagy túl, de hatékony és nagyszerű változáson mentél keresztül. Megtalálni önmagunkat és magunkban az Istenit a legnagyobb csoda. 🙏🥰 "


"Mindaddig, míg a tudattalan tudatossá nem válik, a tudatalatti fogja irányítani az életed és te sorsnak fogod hívni." C. G. Jung

facebook





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése