2013. november 2., szombat

Mindenszentek éjjelén...



Egy élmény versbe szedve


Mindenszentek éjjelén...



Halk zenét hallgattunk mécses lángja mellett,
szívünknek, lelkünknek már pihenni kellett.
Betegeknek szívvel, lélekkel segítünk,                                                               s e pihenésből új erőt merítünk.                                                                                                            

Az udvarra mentem, éj sötétje várt rám,
s Hold nélkül csillagok álltak őrt a vártán.
E mély, néma csöndben leültem egy székre,
s békés nyugalmamban felnéztem az égre:

láttam a csodát, mit a Teremtő adott,
melyből minden ember boldogságot kapott.
Szemem lehunytam, s a „Hadak útján” jártam,
Nimród jött népével fényben úszva – láttam.

Majd jött Atilla, kardját kivonta éppen,
s rajta a fény szikrázó táncot járt szépen.
Újabbak is jöttek: Árpád, István, László,
s fejük felett lengett „Árpádsávos” zászló!

 Csak jöttek és jöttek újabb magyar szentek,
kiknek szívük, lelkük mindenkinél szebbek!
Szívük szeretetét szívemben éreztem,
és lelkük tisztaságát belélegeztem.

Szemem kinyílt, pont a Szíriuszra néztem,
s tudtam, hol van az ősi családi fészkem.
Boldog voltam. Átjárt a szeretet, s béke.
Uram! Mindenkinek ebben legyen része!

A béke és szeretet megszépít mindent.
Áldjuk szentjeinket és dícsérjük Istent,
s mi földi halandók – az ősi magyar NÉP –
szeressünk mindenkit és felragyog az Ég!


 Így lesz majd boldogság harcunk jutalma,
s nem lesz felettünk senkinek sem hatalma.
Mennyei testvérek segítenek minket,
közös szeretetben rendbehozunk mindent!


Kunfehértó, 2013. november 1.  (20-22 óra között)


dr. Benkő Zsolt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése