2014. február 5., szerda

Trianon revíziója - Petíció


 Valószínű, hogy az eredeti állapotok teljes visszaállítása  most nem lehetséges, de a szerződés felülvizsgálatának és a körülmények tisztázásának eljött az ideje. (szerk. megj.)




A Magyarországot érintő 
Trianoni-békeszerződés revíziója
 
 Mindenkit szeretnék üdvözölni!

Schmidt Roland a nevem. Belgiumban élek ide s tova 3 éve. Belgiumban technikusként dolgozom egy cégnél...

Szerény személyemmel egyre többen találkozhatnak a Facebookon, a Láss is ne csak nézz... oldalt működtetem egy éve két Barátommal ...Azért írok igazából, mert elindítottam egy civil párt-független petíciót. A Trianoni béke diktátum revízióját, amit ezen a linken lelhettek meg:

http://www.peticiok.com/a_magyarorszagot_erint_trianoni-bekeszerzdes_revizioja

(a Reklám az oldal miatt van!!)

Azt viszont  meg kell hogy jegyezzem, nem én fogalmaztam meg, a petíció szövegét állítólag János Pál Pápa írta a Hágai bíróságra, mikor ellenőriztem a benne foglalt adatokat valós számokkal és teljesen jogos követelésnek bizonyult... Egyszemélyben beadtam elbírálásra az Európai Parlament Petíciós Bizottságának, erről az alábbi képen meggyőződhettek...Visszajelzés is érkezett melyben megköszönik és továbbítják az illetékeseknek akik elbírálják...
Pusztán a Hűségem a Szent Korona Alkotmánya és Hazám iránt, ez az érzés vezérelte szívem, semmiféle nyereségvágy vagy politikai érdekeltség nincs Mozgalmam hátterében!
Kérek mindenkit, illetve könyörgök, szánjon a hazájáért 2 percet és adja tovább a hírt !! 3 hét alatt több mint 3700 aláírást gyűjtöttünk, és rohamos ütemben fejlődik a szám!!


Előre is köszönettel a megosztásért, Áldás Reátok! <3

Üdv:Schmidt Roland 


Kedves Testvéreim, Magyarok!!

Mielőtt valaki szentként akarna elkönyvelni (pedig nem vagyok az)  és a támadásokat megelőzve kijelentem:
-A petíció tartalma nem általam alkotott írás, de általam elindított beadvány lesz, amit a Trianoni szerződésben foglalt diktátummal szembeni jogorvoslat érdekében indítottam!!
-Az információk amiket tartalmaz, valósak, akárki utána nézhet ,viszont egy "városi-legendának"nevezett irat adta az ötletet, hogy az igazságtétel érdekében nevemet felvállalva közzé tegyem azt, amit más nem tett eddig ilyen formában!!!!
- Semmi hátsó szándék soha nem vezérelt sem nyerészkedés!
Bárkinek lehetett volna rá lehetősége, de nem tette, mert félt, félnek sokan a megtorlástól....szomorú, hogy az egykori Bátor Nemzet olyan fiakat szül, akik most támadnak ezért....de nem adom fel, mert ez az én keresztem!!Az aláírásokat egy szent cél érdekében gyűjtöm, nem csak értem, hanem több millió honfitársunk érdekében, ha ez bűn, úgy hát kövezzetek meg érte!
-Nem érzem magam csalónak, mert való igazság nevében teszem amit teszek, a Szent Korona jogfolytonosságának visszaállításáért, aki jogi személyként a Magyar Föld ura, ezt ember nem vonhatja kétségbe, csak az, aki nincs tisztában az Ősi Alkotmányával, amit őseink a mindenkori Magyarságért hoztak létre!!!!!!
Köszönöm szíves figyelmeteket, Áldás Reátok MAGyarok és az Apostoli Szent Koronára!!!!!
Üdvözlettel: Schmidt Roland



2 megjegyzés:

  1. Gratulálunk a kezdeményezéshez,és reméljük,hogy sikerül.

    VálaszTörlés
  2. Gertrud Maria Kluibert2018. szeptember 12. 9:19

    Gratulálok a kezdeményezéshez ès szivböl kivánom, hogy már végre felébredjenek kábultságukból a magyarok! Eszméljünk rá végre kik is vagyunk mi! Elég volt az eltorzitott, hazugságokra épitett múltunk történelmünk emberi valóságunk, méltóságunk! Öseink forognak sirjaikban, mert hiába volt eddig a rengeteg áldozat és vérontás! Hol van az IGAZSÀG,BÈKE ÈS BOLDOGSÀG? Fogjunk össze és tegyünk érte!!!

    VálaszTörlés