2015. március 12., csütörtök

Találkozás az Átalakulás Korának új szimbólumrendszerével 03.21-én


 Volt szerencsém találkozni a táblákkal. Személyesen különösen, de interneten keresztül is érezni a hatásukat. Feltölt, tisztít, nyugtat ez az energia, ami belőlük árad. Ki lehet próbálni már itt is.
Milly

"Kalandos története van ezen szimbólumtábláknak. Égi adományként küldték le nekem ezt a szimbólumrendszert, melynek közelében és terében, saját intimitásuk csendjében legalább fél órát eltöltve, a benne lévő égi kódok építően hathatnak az egyénre."








 Találkozás az Átalakulás Korának új szimbólumrendszerével


Eljött az idő, amikor aki élni szeretne vele, annak lehetősége legyen találkozni az Átalakulás Korának szimbólumtábláival. Szeretnénk azok számára elérhetővé tenni, akik nyitottak erre az Égi, Élő Tudásra.

Kalandos története van ezen szimbólumtábláknak. Égi adományként küldték le nekem ezt a szimbólumrendszert, melynek közelében és terében, saját intimitásuk csendjében legalább fél órát eltöltve, a benne lévő égi kódok építően hathatnak az egyénre. Kalandos úton kaptam meg fentről a szimbólumokat, melyeket lerajzoltam. Először négyet. Rövid idő elteltével megkaptam a pontos útba igazítást ,hogy hogyan készítsem el az összes pontos paraméterrel együtt.

Hallgatva az üzenetre, elkezdtem a fizikai szintű megvalósítást, melynek külön és egyedülálló története van. A szinte lehetetlennek tűnő feladatsorban hirtelen azt vettem észre, hogy mindent elém raknak, ami a fizikai megvalósításhoz kell, szinte a csodával határos módon.
Az is bizton állítható,hogy a története összetettebb és messzebbre mutat, mindazt hinnénk.
Az ÖRÖKSÉG kutatásainknak is részese volt már.

A szállító doboz pontos formáját, elrendezését papírra vetvén (üzenet után) elkezdtem az összeállítását. Akkor szembesülvén azzal, hogy nyolc tárhelyes a doboz. Ekkor tudtam, hogy még négy szimbólum fog"jönni".

Teltek a hetek, hónapok és megkaptam a másik négyet is, így összeállt a "csapat".
Akik tudnak róla és látták, azok sok kérdést tettek és tesznek fel vele kapcsolatosan.Én csak arra tudok válaszolni nekik, amire engednek rálátni engem is.

Ami konkrétum, ezen idő alatt bizonyíthatóan a birtokomba került ezzel kapcsolatosan, az egy külön előadás anyagot tölt meg. Ami röviden közölhető:

Amikor "megkaptam"ezt a nemes feladatot, mint egy küldetést, azt az információt osztották meg velem hogy rám vár a lehozatal, a pontos megvalósítás és az őrzése, és amikor küldetése lesz, akkor vinnem kell oda, ahova szólít. A szimbólum belsejében elhelyezkedő jelek értelmezését és "olvashatóságát"számomra nem tették világossá, amit a legelső üzenetben meg is kaptam. Az erre vonatkozó instrukciókról személyes találkozások során szívesen válaszolok majd.

Az elmúlt közel egy év velük töltött idő akár csoportos, akár sok ember számára tett személyes élmények a szimbólumokkal olyan dokumentált élményhalmazt eredményeztek számomra, amiből kezdenek kirajzolódni a közös pontok, amik tovább vezetnek a megértéshez. Az összefüggések megvilágításához időre van szükség. Akár egy szűkebb körű interaktív beszélgetés keretén belül.
Ami tény, hogy rendkívül érdekes megtapasztalások történnek, történtek a jelenlétükben, amiket a hozzá érkező látogatók tesznek.




Két hete jött az üzenet, hogy a Március 21-ei szegedi előadásra vigyem magammal a szimbólumokat, így mint eddig is, eleget teszek a vezettetésnek.

Szimbólumok küldőjének üzenete:
 "Fogod tudni, mit kezdj vele. Sokan egyelőre nem fogják érteni, mert a ti elmétek szinte minden mögött a számára fontos magyarázatot keresi. Aki kész rá, azt megfogja szólítani. Azon lelkeknek, kiknek ezzel dolga lesz, fogják tudni, mikor s hol fognak találkozni velük."

A velük töltött percek harmonizálnak, és a fénytest magasabb tudatosság fejlesztése történik általuk. Akit érdekel, annak eljött az idő és annak lehetősége, hogy találkozhasson velük.

A találkozás helye 2015 Március 21., szombat, 15 órai kezdet.
Szeged,  Magyar Őstörténeti Szabadegyetem, Lehull a Lepel (Jézus Urunk magyar szakrális és genetikai öröksége előadása keretében. Vezeti: Nagy Gábor barátom).

Ezen előadás előtt és után megtekinthető a nyolc szimbólumtábla a helyszínen. A velük töltött idő hozzon minden hozzájuk tiszta szívvel érkező lélek számára olyan felismeréseket és élményeket, amiket én mártapasztalhattam, köszönhetően a teremtésnek
.
Baráti üdvözlettel:Korona Sándor ÖRÖKÖS









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése