2016. augusztus 2., kedd

A csendes ima - 2011.08.02. -Ma is időszerű


Ez az ima tulajdonképpen egyfajta elfogadása Mindannak, Ami Van. Amikor ezt az imát mondom, akkor teljesen tisztában vagyok avval, hogy eddig is minden imámat hallotta a Szellem, valamint avval is, hogy bármilyen bennem felmerülő vágy beteljesítésének a lehetőségét is úgyszintén reám ruházta. Elfogadása továbbá annak is, hogy lelkem teljesen fel van töltekezve tökéletességgel és Isten kegyével. Elfogadása a totális tökéletességemnek és "Való-ságosságomnak". Mindaz, amire vágyakozhatom, mindaz, amit társteremtenék, annak a megoldásai is mind-mind benne vannak már a valóságomban. Csendes imának hívom ezt, mivel tudom jól, hogy Lényem teljesen kész és egész. Ezért hát teljesen szükségtelen bármit is kérjek a Szellemtől, mivel már úgyis rég ideadott nekem már mindent... 

Geoffrey Hoppe





A csendes ima


Tóbiástól, ahogyan Geoffrey Hoppe közvetítette 2011.aug.2.


Teljes szívemmel elfogadom Létezésem tökéletességét.


Elfogadom azt az örömet, amit már jó előre elterveztem magamnak az életemre.
Elfogadom azt a szeretetet, melyért imádkoztam, azt, hogy teljesen birtoklom is azt már.
Elfogadom azt a békét, melyet kértem, s mely már teljesen a valóságom is immár.
Elfogadom azt a bőséget, melyet mindig is kerestem, hogy az teljesen betölti az életem.
Teljes meggyőződésemben, elfogadom Létezésem tökéletességét.


Felelősséget vállalok a saját teremtéseimért, és minden dologért, ami csak van az életemben.
Elfogadom a Szellem erejét, mely bennem rejlik, s tudom azt, hogy minden dolog úgy van, ahogy azoknak lenniük kell.


Teljes bölcsességemben, elfogadom létezésem tökéletességét.
A leckéimet igen nagy körültekintéssel saját magam választottam ki, és most teljes egészükben megtapasztalva azokat, végzem el őket.


Az út, melyen lépkedek, megszentelt ösvény, isteni céllal.
A megtapasztalásaim egyúttal gazdagítják a minden létezőt is, annak részeivé válván. Teljes tudásomban, elfogadom létezésem tökéletességét.
És ez így van.








1 megjegyzés: