2016. november 7., hétfő

Ne add fel! - Veritas’ helyzetjelentése 2016.10.5.

Még semmi látható változás Amerikában.. Pedig az emberek türelmetlenül várják. Sokan csalódottak lettek, mások dühösek. Sajnálom, ez van. Ennek ellenére nem hiszem, hogy nem igazak a hírek az előkészületekről. Addig is éljünk úgy, ahogy az a legjobban segíti a szebb jövő megvalósulását..
Milly


Ne add fel !

Veritas’ helyzetjelentése 

2016. November 5.

Sananda November 5, 2016

Az írás elejéből:  Don’t give up.   Magyarul :  Ne add fel.



Részlet az írás végéről:


Ezen a ponton csak a saját véleményemet oszthatom meg, de ezek mind az általam leleplezett dolgokon alapulnak. 
 
·      Tudom, hogy minden teljesen előkészített. Minden pénzügyi alap a végső elszámolásnál tart, teljesen előkészített, a felhasználás csak a hivatalossá tételre vár.

·      Tudom, hogy minden, amire szükség van Renoban, hogy ez megtörténjen, készen áll az indulásra.

·      Tudom, hogy a színfalak mögött a leghihetetlenebb katonai akciók jelennek meg, nem azért, mert várhatóan szükség lesz rájuk, hanem azért, mert ezek mind a katonaság képességei, és megmutatják, bármire készen állnak. Személyesen láttam sok helyszínt és aktivitást, ahogy említem. Amikor kérdezősködöm, hogy látni fogunk-e néhány műveletet, a katonaság az egyetlen lehetséges okként a „NESARÁT” jelöli meg. Úgy gondolom, nagy erők jelennek meg és láthatom, hogy a katonaság pénzügyileg milyen alaposan felkészült arra, hogy lehetősége legyen egy ilyen nagyszabású előkészületre és készenlétre.

·      Tudom, hogy én az alázatos és kedves Melania Trump típusú első lédit akarnám egy visító hangú és durva arcú vezető helyett, mint amilyen Clinton a nagyon nagy mosoly mögött és belefáradtam abba, hogy lássam.    

·      Tudom, hogy készenléti állapotban vagyok, hogy megkapjam a 800-as regisztrációs számomat, amit azok igényeltek, akik informálnak engem és akik az én saját alapjaimat mozgatják. A várakozás összes évében egyszerűen soha nem volt olyan, mint ez. Semmi más  nincs, aminek meg kellene történnie. Ők ezt mind tudják. Ők mindannyian készen állnak 24/7 (24 óra/7nap) a végső eljövetelig. 

·      Hiszem, hogy egy időpillanatban az események gyors végbemenetelét fogjuk látni. Még odafenn is van olyan latolgatás, mi fog történni – felszabadulnak-e a 800-as regisztrációs számok a NESARA kihirdetése előtt - lesz-e nyilvános NESARA kihirdetés, vagy a színfalak mögött történik meg – felhasználják-e a NESARÁT a választás leállítására vagy végigvezetik azt és a választás után egy könnyű lehetőségként akarják azt Trump segítségével befejezni, aminek történnie kell, vagy Clinton győzelme esetén egy vádirat és/vagy vádemelés lép életbe – ami az US-t bevonná vagy kizárná mindezek az nehézségek miatt. 

·      Folyamatosan kapok információkat a legfelsőbb forrásokból, hogy minden folyamatban van és megnyugtatnak, hogy az összes aggodalmam hiábavaló. Már folyamatban van és nagyon közel. Természetesen azt hiszem, hogy az a következő napokban lesz. Még egyszer, néhányan a választás előttre, vagy a hét végére várják. Ez a többség. Van aki azt hiszi, hogy megvárják a választás mikéntjét. Ha az félrecsúszik, a fejesek úgy spekulálnak, ahogy ti.       
         
Így most itt ülök veletek – várva és csodálkozva mikor lesz a pontos pillanat.

Ez tényleg idegesítő. Meditálok, megyek sportolni, valami mást csinálok.

Büszke vagyok, hogy nem választom a Red Bull szerű társaságot. A cseppjei úgy szállnak, mint a szívrohamok előhírnökei. Elég szomorú. 

Az utolsó szavam, hogy az beüthet éjszaka, és én fenn vagyok. Általában takarékoskodom az éjszakával. Ha nem ma éjszaka, akkor még tudom, hogy ők készek megnyomni a gombot és befejezik. Amikor az éjszakának vége, akkor azt remélem, hogy ma. Tudom, hogy az NPTB tudja majd a pillanatot, érzik, mikor kell megnyomni a gombot.

Ha fontos információhoz jutok, megosztom azt, ha lehet.
Büszke vagyok, hogy vannak olyanok, mint ti, akik a társuknak tartanak engem.

Megköszönöm, hogy meghallgatjátok a szavaimat. Számomra, vannak kis részletek, amik úgy csillognak, mint a Tejút csillagai és átsugároznak a gondolat nagy égen. Nem képzeltem, hogy azok valóban különbözhetnek.    
   
VERITAS


Fordította: M Anna





4 megjegyzés:

  1. Kedves Mindenki!
    Sok érdekes írás van itt, szeretek itt böngészni, jó az oldal.
    A fenti és az ehhez hasonló cikkel kapcsolatban azonban van két kérdésem.
    -Mi közünk van Amerikához?
    -Miért visszük ki a teremtő figyelmünket Amerikára - hiszen ahol a figyelmünk, ott az energiánk.
    Nem értem, most tényleg. Mindenféle rossz indulat nélkül kérdem én.

    Minden jót Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alábbi linken a válasz. Egyébként mi is ugyanabban a szorításban vagyunk, mint az amerikaiak. Mi csak akkor tudnánk felemelni a világot, ha összefognánk, spirituális módon. De erre még várhatunk. A magyar embereket is az anyagiak kötik le.. még a fénymunkásokat is, ...mert a hal feje Amerikában van.

      Mi zajlik a világban? 2016.11.08.
      http://szepjovot.blogspot.hu/2016/11/mi-zajlik-vilagban-20161108.html



      Törlés
  2. Kedves Milly!

    Én nyugodt vagyok ha Hillary nyer is "elektori kollégium tagjait decemberében formálisan is megválasztják az elnököt és az alelnököt". Szóval szerintem kapunk még határidőt még többen ébredjenek fel. Beiktatásig még sok betegség érheti Hillaryt vagy Trumpot:).
    Fentiek kicsit Pató Pálosak ,de csak azért ,mert a világ nagy része még alszik. Addig csináljuk a medítációt, imátkozást.
    Biztosan mondhatjuk 2017 számösszege=10 vagyis vége a duális korszaknak.

    VálaszTörlés
  3. Nyugodjatok meg hogy minden a régi....

    http://www.investor.hu/news/20161108-milliardos-reszveny-befektetes-vagyon.html

    VálaszTörlés