2020. március 14., szombat

Távszer a Nemzetért, lélekben összekapcsolódva 2020.03.15.


"Szellemszinten kíváncsiskodók sokasága gyülekezik, de a tenni vágyóké most a helyzet kulcsa." 
Csodálatos élmény összekapcsolódni minden délben. 15-én 14 órara is szólítunk.
"Egy olyan szívtől-szívig összekapcsolódásra hívlak meg benneteket az Ősöreg Istenünk szent terébe, melyet egy „emlékezés” ősi tudásunkra és őseinkre , ugyanakkor teremtő szer."
Szerelmetes világotok készülőben. Kitartásod és hited a vezéred most. Összpontosítsd erőidet az Új világodra.” -mondja Csaba királyfi.



Tázlár


Távszer a Nemzetért, lélekben összekapcsolódva 2020.03.15.-
Tázlár 12 órától ima 15 órától szer



Egy olyan szívtől-szívig összekapcsolódásra hívlak meg benneteket az Ősöreg Istenünk szent terébe, melyet egy „emlékezés” ősi tudásunkra és őseinkre , ugyanakkor teremtő szer.

Kérlek tarts velem. A megemlékezés 2020.03.15.-én 12 órakor, a már rutinná vált módon kezdődik. 
http://istenember.hu/index.php/ct-menu-item-5/268-aldott-hazam-magyarorszag-a-teremto-jelmondatunk-aprilis-15-ig

Tíz percen át mondjuk otthon a következő szöveget egy fehér mécses mellett: „Áldott Hazám Magyarország.”

Utána én elindulok Tázlárra, hogy ott 14 órától Krisztusi ima töltse be a teret, a kegyelmek majd a szentség megérkezése után megtartom a szert hagyatékunk törvényei szerint.

Atilla Nagy király kardja már a területen. Arra várakozik, hogy visszaállíthassa a rendet Ősöreg Isten törvénye szerint.

Amint az erre vonatkozó szentség megérkezik, Szent László fogja átvenni az Új világrend kulcsát, az Ő ereje a kapcsolat az ősiségünk ezen voltával.

Szent Anna és Szent Mária, a két áldott anyai minőség már három hete fennhatósága alatt tartja a területet.

Szellemszinten kíváncsiskodók sokasága gyülekezik, de a tenni vágyóké most a helyzet kulcsa.
Ma éjjel Karaul és az összes őrző táltos megjelent a térben, összeadva erejüket egy gigantikus életvirágot vonva a hat multiverzum köré, melynek mindegyike az Ősöreg Istenünk tudati darabja.”

Hála érte.

Az elmúlt éjszaka kerecsenyek röpte törte meg a csendet és két, a szellemiséget őrző ünő járta be területét. Mindannyian a 15.-ei szerre készítették fel ezt a tudati valóságot.

Egyszer csak heten jöttek, a hét vezér. Újra szövetségre léptek egymással.

A szerkellék, mint aranygriff kelyhébe cseppenő vérük az eggyé válásuk és

összetartozásuk szent szövetsége.

„Ahogyan az égben, úgy a földön is.” - hangzik az eskü szövege hétszer.


2020.03.14. 12:10

2020.03.14.-én a déli ima ( „Áldott Hazám Magyarország.” szövegének mondása) alatt megnyílt az égi kapu és csillagösvényen Csaba királyfi érkezett hófehér táltos paripán.

Elsőként Égi édesanyánk, Szent Mária köszönti:

„ Áldott fiam megérkeztél? Néped már oly régóta vár.

Csaba:     ”Itt vagyok, mindig is a Népemmel voltam. Szendrő várának oltalmánál hat különböző testben, de egyként cselekedve. Ismét elérkezett az egyként cselekvés ideje. Lehetsz bár más-más testben, de a vezérlő szellemed ugyanarra a dologra hív. Légy szabad! Ez a hívás érkezett meg a márciusi ifjakhoz is. Azok vezére Petőfi, később Bercsényi és most a magyarok Minisztere.
Szerelmetes világotok készülőben. Kitartásod és hited a vezéred most. Összpontosítsd erőidet az Új világodra.”

Bethlen Gábor:  ”Én, koromnak egyik vezér egyénisége. Feladatom a Nemzet egyesítése volt. Veletek vagyok, egységbe Magyar!”

Cicero: „Ha most Magyar lehetnék, biztos, hogy a célra figyelnék.”

Egy ma élő és az ellenállást képviselő egyén: „ Befogadom az új erőket Népem boldogulására.”

Kép: Látom amint a kollektív tudatból mennek el a nehéz megélések, háborúk és háborgók hangjai. A sűrű, érzelmektől telt mező lassan szürkévé, majd egyre lazábbá és fénnyel telibbé lesz.

Bartók Béla: „Én a hangok mestere hívom fel figyelmeteket a hangra. A hang egy rezgés. Bár a gondolatod te magad nem látod, de én igen. Az is egy rezgés. Fontos, hogy milyen rezgést bocsájtasz ki, mert arra válaszként megérkezik az amire gondoltál. Hát így működi a tudat.”

Nagy Lajos: „Köszönöm a Népemnek, hogy örök mécsessel jellemezte az életutam. Hála és áldás, veletek vagyok!”

Istenanya szakítja meg a szólni vágyok sorát. Megköszöni a Nép számára szóló tanításokat és kéri folytassam az ünnepre hívás szövegezését.

Folytatom hát. A szer ideje alatt, mely várhatóan 15.10-16 óráig tart, ima helyett szíveinkben emlék virágokként ezt hallgatjuk:

https://www.youtube.com/watch?v=MwNumllQcUo

A szer után amikor módom lesz rá, felteszem a szerről szóló anyagot.

Igen, ez egy különleges, a világ iránti SZER elem lesz.

Egy anyag a 2019. március 14.-én megtartott, megemlékezésre készülő főpróbáról azért, hogy beleérezzünk a hangulatba :

„Hogyan születik a forradalom? Senki nem tudja. Elődeink nem hagyták ránk a titkát. Néha úgy támad mint az orkán, felkap és visz magával mindent. Nyomában öröm és bánat jár. Máskor meg tudjuk és várjuk az érkezését. Mégis bonyolultan és ellentmondásosan érezik, ahogy a jövendölés általában teljesülni szokott. De néha évszázadnál is ritkábban a forradalom, mint felhők közül a nap úgy ragyog le váratlanul mégis egyértelműen akár az áldás. 1848 ilyen ritka alkalom volt. Alig néhányan álmodták, alig maroknyian merték. Tucatnyian kezdték mégis milliók számára hozták el a holnapot alig pár óra alatt. És elhozzák holnap is ha úgy hozza a szükség. Elhozzák mindig, míg a föld forog.”

Az Ő történetük a mi történetünk. Megint eljött a pillanat amikor mosolyogva felnyúlunk az égre és onnan leveszünk egy csillagot. A Béke és egység csillagát. Tegyük meg ezt most, mert megtehetjük. Kezünk az égig ér!

Áldással és szeretettel várlak a közös munkára, Ilona


Forrás:



Krisztusi ima

Megváltottam a világot,
mely egy ékszer Isten tenyerén.
Megváltottam a világot, mely a tiéd is.
Megváltottam a világot,
melyet érezz magadénak.
Én a mindenható Isten Kegyelme,
örök boldogságra ítéltelek még születésed előtt.
Megváltottam anyámat, megváltottam apámat,
megváltottam az egész világot.




❤❤❤❤❤

Tázlárról és az ausztráliai pálos templomról, Istenanyánkról Ilona régebbi bejgyzése:
http://istenember.hu/index.php/ct-menu-item-5/267-szent-maria-visszavette-kiralysagat



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése