2013. december 9., hétfő

Hahó, itt a Krisztus háló ! 12.08.

 

 Nagyon mulatságos, egyben csodálatos, ahogy egymásnak adják a "telefonkagylót! /Dombi Katalin

Hahó, itt a Krisztus háló ! - 2013.12.08. .22.15 perc

2013.12.09. 15:47 Istengyermek

2013_12_07_udvar_022_1386599937.jpg_640x480
Drunvalo Melchizedek képe a Krisztustudat hálóról 


Tegnap esti közlés:

Ezredévek jönnek, mennek, és én csak figyelem a világot. Méltóságteljesen állok a Magos-laton, egek szegélyén.

Áldott ez a Nép, kinek szeme ma könnyben az örömtől. Egyek vagyunk mi veletek és ti velünk az égben létezőkkel.

Elérkezett az idő amikor szorosra fogjuk veletek a kapcsolatot, hiszen egyek vagyunk mi a Krisztushálón.

Pillanatnyilag 5 ezer Magyar hallotta ezeket a szavakat, a híres Toth mester üzenetét, ki egy másik inkarnációban Hermes Triszmegisztosz volt. 

Ne lepődjetek meg, ha megjelenik előttetek Nikola Tesla. Alig várja, hogy átadhassa találmányait. Úgy az égben született, mint az egykor a földön kikísérletezett új energiaforrások sokaságát. Ultrafrekvens receptorokon dolgozik, melyekkel megkönnyítheti az ő adásának vételét a tudósok számára.
Bocsánat, most jelentkezik kis Buddha: " Megszülettem ma hajnalban. Látom már többen kerestetek. Igaz két nappal később érkeztem, mert most volt olyan hullám melyen leérkezhettem Szent Hazátokba Magyarországra. Vágyakozva gondolok jó anyámra, kit odafönn hagytam. Egy lépcsőre materializáltam le magam, rögtön bevittek. Most tanakodnak fölöttem. Meg akarják változtatni az örökbefogadó szüleim, de én nem szeretném."
Utóirat: Kispest, korházlépcső.
Mahatma Gandi: "Én is felvállaltam még egy inkarnációt. Hozzátok jövök Magyar Honba. Várom nagyon. A jövő hét derekán én is érkezem."
Pió Atya: " Én már itt vagyok Veszprémben, gyertek nyugodtam. Szeretet van mindenfelé. Ma éjfélkor megtörtént a Krisztushóra való felcsatlakozás nagyobb tömegek számára. "
Katerina Valente (énekesnő): "Ha lenne még egy szabad test, én is rögvest mennék. Egyenlőre csak a nagymestereket engedi."
Hat Mágus Magyari Mag Lelke összefogódzva itt táncol az asztalom körül. Nagyon boldogok, hogy megtörtént. Sajnálják, hogy nem földi testben érték meg.
Azt kérdezgetik mit érzek ezekből a nagy energiákból?
Én:    Naponta legalább hatszor nagyon erős energiák mozdulnak. Sokan klimax hullámnak vélik, pedig nem azok. Meleg, puha, hullámzó erők. Ölelnek.
Mihály: Rendben Ilona, ízelítőt kaptál a Krisztusháló működéséről. Tudatilag halljátok egymást. Olyan mint a telefon, de nem kell tárcsázni csak rágondolsz  akivel beszélni szeretnél. Kérlek feküdj le mert a szellemednek még van munkája és ahhoz neked testi nyugalomba kell  lenned.
Én: Köszönöm, értettem. Megyek máris, de ez olyan csodálatos amit most tapasztalok.
Ilona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése