2014. május 21., szerda

Sananda: Az Élet Egy 05.14.


Most a kapuban vagyunk, amely elvisz mindannyiunkat az álomba, amit együtt teremtettünk meg. A Föld bolygó - Terra, ahogy ő hívja magát – kapcsolódni fog az ő lélekcsaládjához a magasabb dimenziókban, mert ő egy szirom az élet virágán, amint te vagy, amint a bolygók, a csillagok és a galaxisok.


Kathryn E. May, 
May 14, 2014
Sananda: Life is ONEs ONE
 Sananda: Az Élet Egy
 
Sananda:
 
Katrynnek ma reggeli meditációjában egy elképzelést adtunk, mit szeretnénk, hogy írjon le itt, és adjon le a rádió műsorában. Arra kérjük, írja le, amit látott,
azután megadjuk nektek azokat az információkat, amelyeket tudtok alkalmazni magatokra.

Kathryn:
 
Láttam a Földet az ő gyönyörű kék, zöld és barna színeiben itt-ott néhány fehér felhővel körbeölelve.
Forgott, ahogy szokta és én éreztem e jelenlétét, az ő élő tudatosságát. Amint fordult, az előbbi hely felé felemelkedő lelkeket láttam, de tőle nem különválva. Ezek a lelkek mindegyike azonban hozzám volt kötve – egy mágneses vonzást éreztem ezirányban.
A szívem örömmel telt meg, ahogy megéreztem a nagy szeretetünket egymás iránt. Ez az én családom, az én nagyszerű barátaim, én magam! Mi egy másik szerves egészet formáló, sokszirmú virághoz hasonló dologhoz kapcsolódtunk. Valójában az elém tárult kép
olyan volt, mint egy rózsa, amely korábban elhullajtotta a sziromleveleit és most a szirmok kinőttek a virágon és egy új rózsát hoztak létre, ahogy én láttam. Azonban nem csak láttam. Én egy szirma voltam a virágomnak és olyan ellenállhatatlan örömöt éreztem, olyan volt, mint egy megkönnyebbülés, boldogság, hihetetlen élvezet, SZERETET.
Biztos voltam benne, hogy az én 64 barátommal voltam összeköttetésben, akik valaha ismertük egymást. Mindent megosztottunk – az emlékezetet, az érzéseket, az élményeket. Éreztem a 64-es számot. Megmondták nekem, hogy mindannyian jövünk, minden egyes lény. Mindannyian ismét együtt leszünk mint EGY, amint azt tudtuk olyan régóta. Az öröm érzése leírhatatlan. 
 Azonban tisztában voltam vele, hogy ez a vízió szétoszlik, és ez az összes léleknek saját „64” családja van, az ő létezésének az egyedi kollekciója, amely létre fogja hozni azt az ellenállhatatlan örömöt, amikor felemelkedünk magasabb dimenziókba, de mindannyiunknak az az érzése volt: Ebben a pillanatban a csak az én újraéledő virágomra figyelek. Mi összetartozunk. Mi Egyek vagyunk.
Amint az én virágom teljessé vált, egy a lelkek virágaiból, olyan szorosan összefonódtak, hogy mi egy szerves egységgé váltunk, egy még nagyobb örömöt éltem meg. Én magam, a virágom abba az energiába süllyedtünk bele, amely minden virágot összeköt. Mi egy óriási csokor vagyunk, de nem úgy, mint egy váza teli rózsával. Mi egy energiaforma vagyunk, apadó és áramló, mozgó, élő. Tudom, hogy az én elmélyült szeretetem a földhöz, a hegyeihez és az óceánjaihoz és az éghez, a külső tér, a körülöttünk elterülő univerzum elérése lényeges része a mi vigasz- és megváltás-érzetünknek, hogy újraegyesülünk az igazi valónkkal.
 
Ó, igen. Mi egyek vagyunk. De ez az Egy egy érzés, egy élmény, a tudás érzése, egy kellemes érzés, egy hozzátartozás. Mi otthon vagyunk.
Sananda:
Igen, ez az a vízió, amit mi megosztottunk Kathrynnal amikor üdvözölt minket a reggeli meditációjában. Ez minden, amit a saját felemelkedésed során tapasztalhatsz. Ez az, ami elé nézhetsz kedvesem.

Minden lélek egy egyedi létező és ugyanakkor a nagy egész része, minden szintje a hozzátartozó kitűnő érzésnek együtt és különválva az egész időben. Olyan, mintha úsznál a csodálatos tóban és minden csapáskor éreznéd a szelíd áramlást, a hőmérséklet-változásokat, most melegebb, most hidegebb, minden érdekest és élvezhetőt, mindegyik egy része a tónak, amelyek a te életed folyamatos élményei.

Láthatod, nincsenek szavak, amelyek pontosan leírnák az öröm, a boldogság, a harmónia és a szeretet érzését, amelyet mi érzünk mindenkivel és veletek kapcsolatban. Csak az ilyen képeket (elképzeléseket) tudjuk felajánlani nektek, amelyek szavakkal vannak kifestve, hogy kifejezzék, milyen az élet valóságosan, ha te felemeled a tudatosságodat oda, amit Peter Olson írt le a  www.ManyOfOne.com websiton és a radio műsorában: Ez a Föld human lakosainak, aki ti vagytok az 1%-nak élménye. Ez egy nagyon fontos 1%, de mindazonáltal az egésznek egy kicsi része.

Most van itt az ideje kedveseim, hogy elismerd, a ti 99%-otok, amely a ti kapcsolatotok a mindenhez, ez az. Használd az intuitív képességeidet, a hitedet és a legnagyobb tudásvágyadat – azok felújítják a te szívtudatodat- hogy érezd az visszautat a te Szeretet-kapcsolatodhoz.

Találd meg a szívedben a csendes helyet. Fókuszálj a jelenre, a nyugalomra, a harmónia lényegére, amely szinkronba hoz téged - a ti 1 %-otokat – a ti 99%-otokkal, amely beágyazva úszik a harmónia tengerében és amögött, a Szeretetben. Ez a mi természetes környezetünk, a kultúránk amelyben felnőttünk a mi jelenlegi tudatosságunkra. A többi, amit elrendezhetsz, a ti jelenlegi, magasabb tudatú 1 %-otokkal, az a derű és az öröm, amit Kathryn fentebb leírt. A felszínen a virágszirmok a ti lelkeitek 1 %-a, akik a magasabb dimenziókba térnek vissza, hogy egybeolvadjanak az élet virágával, amelyek ti vagytok és amelyek később egybeolvadnak a lelkek családjával, akik a lélektársaitok és utitársaitok. A ti lélekcsaládotok viszont az élettől hemzsegő univerzum része.
Ezzel a képpel a szívetekben hogyan érezhetnétek még mindig egyedülállónak és elhagyatottnak? Itt vagyunk veletek mindig, vigyázunk rátok és felemelünk titeket, amint befejeztétek a jelenlegi küldetéseteket. Az általatok választott ösvény különböző módon vezetett ide titeket, ahol most vagytok, minden pillanatban közelebb az emberiség álmának teljesüléséhez, amely együtt felemel az 5. dimenzióba.
Amint elmélkedsz ezekről a gondolatokról és érzésekről, legyél biztos, hogy amit érzel, az az igazság. Nincs szükséged filozófiára, fáradtságos munkára a formulákhoz és a figurákhoz. Csak el kell menned a szíved egy csendes, nyugodt helyére, ahol közvetlenül kapcsolatba tudsz lépni a lélekelméddel (SoulMind) az agyad központjában és onnantól Mindenhez Ami Van. Ez az egyszerű, alapvető tervezet, amely lehetővé teszi az emberiségnek, hogy valóságot teremtsen a mi gondolataink és érzéseink erejével, még ha percről percre is élsz.

Igen kedvesem, te valóban a te Creátorod elképzelésében lettél megteremtve. Rendelkezel azzal az erővel, hogy teremts és megemeld a te Föld bolygódat és az összes lakosát egy magasabb rezgésre. Ezt a te saját rezgésed emelésével tudod megtenni, mert a mi mindennel való összekötöttségünk azt jelenti, hogy minden Egy. Az egész emberiség érezni fogja a hatását, ha te felemelkedsz egy magasabb bolygóra.

Ez a teremtés egy másik fontos eleme, amelyet fontos, hogy megérts. Itt, a Föld bolygón, mi megteremtjük az Idő elemeit, a tájat, ami véges teret szuggerál és a dualitás élményét. A dualitáson mi sok mindent értünk, mert az önmagában sokféleképpen fejeződik ki. Mi érzékelünk fenn- és lenn-érzetet, világosat és sötétet, jó és rossz érzést, világosságot és sötétséget, reményt és kétségbeesést, egységet és elkülönültséget. Ezeket a különbségeket mi nem fogjuk észlelni, ha magasabb dimenziókba emelkedünk, ahol nincs háború, mert nincs különválás, verseny vagy elidegenedés érzete. Nincs harag, mert nincs az az érzés, hogy te velem szemben állsz és hogy birtokolsz-e valamit vagy nem.
Nem létezik olyan, hogy jobb vagy rosszabb, magasabb vagy alacsonyabb, nincs elkülönülése egyiknek a másiktól a magasabb birodalmakban. Látod, mennyire elképesztően különbözik ez a tapasztalat az összes régi megnyilvánulástól? Ez inkább egy remek terv megadva a lehetőséget, hogy olyat érzékelhess, amit máshol az univerzumban nem találhattál. Egy csoda, hogy volt a lelkeknek egy nagy csoportja, akik hozzátok akartak kapcsolódni a Föld bolygó felszínén a végső, dicsőséges pillanatig, mielőtt mindenki felemelkedik a magasabb dimenziókba?
Ez bonyolult, sőt nehéz jelenleg, igen, de ez egy felbecsülhetetlen eset, amikor közülünk mindenki megtanulta értékelni a saját erejét, szorosan tartotta a drága szerelmét vagy lélektársát és értékelte a 3 dimenziós élet különleges érzetét. Még ennél is fontosabb, ez az a folyamat, ami kellett nekünk, hogy megértsük, ez egy kitüntetés és ajándék, hogy itt lehetünk. Ez a győzelem és ünneplés ideje, mert sikerrel jártunk kedvesem. Megéltük az emberiség felemelkedését, egy lélek most és az összes együtt.

Most a kapuban vagyunk, amely elvisz mindannyiunkat az álomba, amit együtt teremtettünk meg. A Föld bolygó - Terra, ahogy ő hívja magát – kapcsolódni fog az ő lélekcsaládjához a magasabb dimenziókban, mert ő egy szirom az élet virágán, amint te vagy, amint a bolygók, a csillagok és a galaxisok.
Használd ki az utolsó napokat kedvesem, élvezd az alkalmat, hogy most élsz! Nem számít, hogy az életélményed egy pici kunyhóban vagy egy palotában, öreg korban vagy újszülöttként, egyedül vagy másokkal éled meg. Élvezd a lélegzést, amit most teszel! Élvezd a szellőt a bőrödön, a létezésed ízét!
Ezt magaddal fogod vinni és növekedni fogsz minden itt teljesen megélt pillanatból. A te magasabb lelked örvendezik a felébredésedben, mert azt jelenti, hogy kiteljesedtél, mint létező, és ez a célja minden tudatos létezőnek.
Örvendezz szeretett barátom, az új nap határán vagyunk, amit millió évekkel ezelőtt elképzeltünk. Ez a mi pillanatunk.

Szeretlek titeket el nem ítélhető módon. Itt vagyok veletek, a szívünk eggyé van kötve.
Én a ti Sanandátok vagyok.


Transcribed by Kathryn E. May, April 14, 2014, 2 PM, New York

Transcribed by Kathryn E. May/Portia, May 14, 2014, 4PM, New York

Továbbítani csak az üzenet torzítása és megváltoztatása nélkül, a szerző és a weboldal megjelölésével engedélyezett.
Fordította: Anna
Közreadta: Szép jövőt!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése