2020. június 16., kedd

Az Emelkedés 5 fázisa - Az Elsődleges Teremtő 2020 június 10.



 Sokan még mindég alszotok vagy félig alszotok. Vannak közületek, akik már ébren vannak és az méltánytalan lenne azokkal szemben, akik már ébren vannak, hogy ott tartsuk őket ezen a bolygón a 3D-s valóságban és megvárják a többieket, hogy ők majd behozzák őket.




Az Emelkedés 5 fázisa
Az Elsődleges Teremtő 

Erena Velazquez 2020 június 10
Per Sataffan 2020 június 10.

Atya/Anya Isten

Üdvözöllek Benneteket, én az Elsődleges Teremtő vagyok, ti engem Istennek vagy Atyának hívtok, különböző neveket adtok nekem.

Azért vagyok itt, hogy egy üzenetet adjak át nektek. Amikor utoljára beszéltem hozzátok, azóta sok minden változott ebben a világban, ahol most vagytok.
Először is megtapasztaltatok egy 2,5 hónapos lezárást. Elvesztettétek a bevételeiteket, a szabadságotokat és azt mondták nektek, sőt arra kényszerítettek, hogy otthon maradjatok. 

Ma arról szeretnék beszélni, hogy mi zajlik jelenleg az Anyaföldön. Amint említettem korábban, Ő most az 5.Dimenzióban van és csak az árnyékát hagyta hátra. Ezt látjátok jelenleg a 3D-s valóságban.

Szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy sok esemény történik jelenleg a világban és a környéketeken ebben a pillanatban. Kérlek legyetek tisztában azzal és legyetek óvatosak avval kapcsolatosan, hogy hogyan fejezitek ki önmagatokat avval kapcsolatosan, hogy hogyan érzitek magatokat és szólaljatok fel a megsértett jogaitok kapcsán.

Miközben a sötét erők szokás szerint megpróbálnak megtámadni benneteket és a szomszédaitokat azáltal, hogy zavargásokat teremtenek és tönkre teszik mások ingatlanjait, így kérlek legyetek tisztában ezzel és tartsátok magatokat távol azoktól, akik még több problémát szeretnének teremteni ebben a világban jelenleg.

Most az kezdődik el, hogy az idővonalak elkezdenek szétválni. Mit is jelent ez?
Azt, hogy a 3D-s idővonal külön válik az 5D-s idővonaltól, így tehát azok az emberek, akik még nem ébredtek fel, ők hátra maradnak, azok pedig, akik felébredtek, az 5D-be való átmenetben vannak és ők előre fognak lépni.

Szeretném tudatni veletek azt, hogy az eredeti tervem arról szólt, hogy az emelkedést elhozom az egész emberiség számára egyidejűleg. Jómagam és a csapatom többi része a Galaktikus Szövetség, a Tanácsadók arra jutottunk, hogy az jelenleg nem lehetséges, hogy a Föld bolygó minden egyes lényét egyidejűleg emeljük fel. Sokan még mindég alszotok vagy félig alszotok. Vannak közületek, akik már ébren vannak és az méltánytalan lenne azokkal szemben, akik már ébren vannak, hogy ott tartsuk őket ezen a bolygón a 3D-s valóságban és megvárják a többieket, hogy ők majd behozzák őket.

Sok energiát küldünk a Földnek, hogy felgyorsítsuk ezt az emelkedési folyamatot, de sajnos még ez sem segített abban, hogy bizonyos embereket felébresszen. Az ő preferenciájuk tudat alatti szinten az, hogy továbbra is alva maradjanak, az akaratuk alapján pedig nem kényszeríthetjük őket, hogy bele lépjenek az emelkedési folyamatba. Esélyt kell adjunk -nektek, hogy magatoktól jöjjetek és a saját időbeosztásotok szerint emelkedjetek, amikor készen álltok az emelkedésre.

Időközben pedig el szeretném mondani nektek, hogy össze állítottam egy tervet, ami az emelkedés 5 fázisából áll.

Az első fázis, amint tudjátok a fénymunkásokról, fényharcosokról, csillagmagokról szól, akik az elsők a sorban az emelkedés tekintetében. Ők azok, akik jelenleg a legtöbb munkát végzik, megpróbálnak segíteni és eljuttatni ezt a világot az 5. Dimenzióba való felemelkedésre. Bizonyára tudni szeretnétek, hogy ők mit tesznek. Nos ők előkészítik ezen a bolygón az alapokat azáltal, hogy spirituális tisztítást végeznek, mert eltávolítják az összes negatív energiát és negatív entitást, akik jelenleg itt vannak Gaia-Anyán. Nagyon sok munkát végeztek már el, de a negatívok még mindég becsempészik magukat és megpróbálják megzavarni a munkánkat.

Amint említettem az emelkedésnek 5 fázisa lesz. Az elsőről most már tudjátok, hogy kikről szól, majd aztán jön a második, harmadik, negyedik és ötödik fázis. 

Így tehát mindenkinek 5 esélye lesz arra, hogy emelkedjen, ha készen álltok az emelkedésre. 
Ha nem, akkor pedig elmentek és az életeteket megismétlitek, vagy ugyanezen vagy pedig egy másik bolygón, de az akkor egy 3D-s sűrűségű bolygó lesz.

Mi nem tudjuk, és nem is szándékozunk rátok erőszakolni semmit a szabad akaratotok ellenére ebben a folyamatban, hacsak ti nem végzitek el a saját munkátokat azáltal, hogy megemelitek a saját rezgésszinteteket meditációval, míg nem álltok készen arra, hogy végig haladjatok ezen a folyamaton azáltal, hogy előre léptek az emelkedés irányába.

Én vagyok az Elsődleges Teremtő és szeretném kifejezni a hálámat minden fényharcos számára, aki annyira keményen dolgozik abban, hogy előkészítse számunkra az alapot, hogy beléphessünk. Közülük sokan, akik elvégzik ezt a munkát, még azzal sincsenek tisztában, hogy csak ők végzik jelenleg ezt a munkát Gaián. Ezek a fény munkások eltávolítanak és megtisztítanak minden olyan energiát, ami negativitást hordoz, mely meggátol benneteket és az emberiség többi részét attól, hogy elérje az emelkedést. Ők olyanok, mint a kis méhecskék, akik virágról virágra szállnak és elhozzák a fényüket és megtisztítanak mindenféle tisztátalanságot, ami az útjukba kerül, úgyhogy kérlek legyetek türelmesek és ezt értsétek meg.

Tudom, hogy már sokszor hallottátok és lassan unjátok, hogy itt van ez a folyamat, ami elvezet bennünket az emelkedéshez és hamarosan itt lesz a NESARA/GESARA Köztársaság anélkül, hogy eredményeket látnátok.

Kérlek nézzétek meg most a teljes képet és lássátok azt, hogy a változások elérése igen nehéz és erre azt mondhatjátok, hogy miért olyan nehéz? Azért, mert ebben a 3D-s sűrűségben minden nehéz és nagyon sok ellenállással jár, hogy elhozzuk a Fényt ebbe a 3D-s valóságba. Így tehát kérlek fogadjátok ezt el és segítsétek egymást. Amikor láttok valakit a környezetetekben, aki megpróbálja elérni a Fényt, akkor segítsetek nekik. Egyszerűen adjátok oda nekik a Fényt és egyesüljetek velük azáltal, hogy ugyanazon az úton vagytok a szabadság, az öröm, a boldogság és a bőség útján, amit már régóta megígértünk nektek. Higgyétek el nekem, hogy ez eljön, már jó ideje jön.

A 2020-as év megmutatja nektek, hogy milyen sokminden változik körülöttetek és az egész világban. Csak nézzétek meg, hogy e néhány hónap alatt milyen sok esemény történt. Megértem a frusztrációtokat, különösen az Egyesült Államokban, ahol a sötét erők zavargásokat szítottak azáltal, hogy megsértették az első törvényt és a legfontosabb törvényt az Univerzumban azáltal, hogy elvették valakinek az életét, ami nem elfogadható és sohasem lesz elfogadható az Univerzális Törvény szerint. Nekünk ez nem tetszik, hogy ez történt és együtt maradunk a családdal, akik elvesztették a szerettüket és kifejezzük a szomorúságunkat, hogy a sötét erők már megint megtámadták az emberiséget.

Kérlek legyetek óvatosak és legyetek tisztában azzal, hogy ők megpróbálják manipulálni a helyzetet Amerikában és ezt a valóságot folytatják azáltal, hogy káoszt teremtenek körülöttetek.

Számotokra legjobb, ha tisztában vagytok ezzel és az Itt és Most-ban maradtok és kapcsolódtok hozzám meditáció segítségével, mely esetben biztonságban lesztek az én Isteni kegyem által.

Én az Elsődleges Teremtő vagyok, mindig is megvédtelek benneteket itt a Földön és a Galaxisban már nagyon régóta, az én feladatom az, hogy megőrizzem az örömeteket és békét, harmóniát hozzak el nektek, amit most elvettek tőletek sok évvel ezelőtt a negatív civilizációk, a reptiliánok, a drákók stb., akik rabszolga sorba hajtottak benneteket.

Most itt az idő számotokra, hogy vissza nyerjétek az emlékezeteteket avval kapcsolatosan, hogy kik is vagytok és hogy vissza vegyétek a szabadságotokat lépésről lépésre még akkor is, ha erről elsőre úgy tűnik a dolgok nagyon lassan haladnak, de akkor is előre haladnak.

A Galaktikus Szövetség nagyon sok titkos munkát végzett úgy, hogy ezt nem látja senki mindaddíg, míg a megfelelő pillanat el nem jön és akkor minden felfedésre kerül számotokra. Folytatni fogják a munkát, amelyet rájuk bíztatok ti, mint a földi csapat, amikor befejezitek a negatív entitások megtisztítását ettől a valóságtól.

Mindig itt vagyok és a rendelkezésetekre állok, ha beszélni szeretnétek hozzám vagy meg szeretnétek keresni, akkor egyszerűen csak térjetek át a meditációs állapotba és kérjétek a jelenlétemet. És én ott leszek. Mindig ott vagyok, mivel ti és én vagyunk az Egy Univerzális Tudat.

Ti, én és a világ többi része Egy és mi sohasem vagyunk külön állóak egymástól. Mi mindig együtt vagyunk. Az egyetlen időpont, amikor szétváltok tőlem az a 3D-s valóságban van, ilyenkor azt gondoljátok, nem kapcsolódtok hozzám. Így érzitek ezt ebben az alacsony sűrűségű dimenzióban, de ettől még kapcsolódtok hozzám, egyszerűen csak bízzatok magatokban és ne féljetek attól, hogy előre lépjetek és folytassátok mindazt, amit meg kell tennetek a spirituális utatokon itt a Terra Crystán.

Egyszerűen csak tartsátok fenn a kapcsolatot a lényetek középpontjával, a lelketekkel  meditációval és a lelketek vezet majd benneteket, megmondja mit kell tenni és hová kell mennetek.

Nagyon szomorú vagyok amiatt, hogy ti és az emberiség többi része végig kell menjen ezen az egész szenvedésen és fájdalmon. Megadtam nektek a szabad akaratot és ezt ellenetek használták fel a negatív csoportok, akik arra alkalmazták ezt, hogy kínozzanak benneteket, rabszolga sorba hajtsanak, visszaéljenek a hatalmukkal, és megöljenek benneteket, különösen a fiatal gyermekeket.

Több, mint 8 millió gyermek tűnik el minden egyes évben a világban. Őket rabul ejtik, kínozzák, megölik és áldozatra használják fel a sátáni pedofília csoportok. Számukra is eljön a vég és boldog vagyok, hogy nekik most már végük lesz. Más üzenetekben már említésre került, hogy sok gyermeket megmentettek és segítséget is kaptak, így meggyógyulhatnak és vissza térhetnek egy normális életbe még akkor is, ha ebben a pillanatban semmi sem érződik normálisnak a számukra, de szeretettel és türelemmel meggyógyítjuk őket és visszahozzuk őket az elveszett életükbe és vissza adunk nekik mindent, amiről lemaradtak az életükben.

Én az Elsődleges Teremtő vagyok. Szeretlek mindannyiótokat és mindig támogatlak és a vállamon hordozlak benneteket. Megkérdezhetitek, hogyan hordalak a vállamon, ez nagyon egyszerű. Amikor nehéz időket éltek át, akkor sohasem láttok engem előttetek, vagy magatok mögött vagy mellettetek, hanem mindig ott vagyok veletek. Nagyon gyakran segítek nektek abban, hogy átjussatok az életetek nehéz időszakain és segítek, hogy tovább lépjetek az életetek következő pillanatába, még akkor is, ha nem láttok engem. Mi mindig együtt vagyunk és soha sem fog semmi elválasztani benneteket az én szeretetemtől, amit irántatok érzek, mi továbbra is együtt járunk, a szeretet Egy tudataként az új életetekbe és az új valóságotokba. Magatok mögött fogjátok hagyni ezt a 3. Dimenziót és nem kell, hogy valaha is vissza nézzetek és vissza emlékezzetek erre a sok fájdalomra és nehéz időszakra, amin végig mentetek.

Szeretném kérni tőletek, hogy kérlek maradjatok és végezzétek el a munkátokat itt, ahogyan erre számítunk, mivel jelenleg nagyon nagy a tét, az egész Galaxis figyel és szeretné látni, hogy a Földön az emelkedés meg fog e történni. Nagyon fontos, hogy az emelkedési folyamat az 5.Dimenzióba lezárásra kerüljön ezen a bolygón vagy különben a Galaxis veszélybe kerül, ha valami történik a Földdel és a bolygó nem lesz képes áthaladni az emelkedési folyamaton, ez hatással lesz a Galaxis többi részére is nagyon negatív módon.

Hálás vagyok, hogy itt lehetek ma és elmondhatom nektek az üzenetemet és bennetek van a hitem, hogy mindannyian segíteni fogtok nekem és önmagatoknak is, hogy tovább lépjetek az életetek következő fázisába. 

Mi együtt, mint az Egy Univerzális Tudat elhozunk egy új világot, az új NESARA/GESARA Köztársasággal és az élet itt az Anyaföldön már sosem lesz ugyanaz. Lenyűgöző lesz, mindenki boldog lesz, bőségben él és mindenkinek harmónikus és békés élete lesz. Nem lesz többé félelem, szenvedés, nem lesz több éhség csak öröm és boldogság.

Én az Elsődleges Teremtőtök vagyok és boldog vagyok, hogy itt lehettem Veletek, hogy támogassalak és vezesselek benneteket az új életetekhez és az új korhoz ezen a bolygón.

Köszönöm szépen, az összes szeretetemet küldöm Nektek.


Fordítás: Sámán kezelések





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése