2021. március 12., péntek

Egy filmet nézünk - Milly 2021-03-12..

 Összeszedtem néhány háttér-információt azoknak, akik még nem  tudnak róla.. Hajlok arra, mint ahogy már egyre többen, hogy bizonyos fontos események, amiket a média közvetít, vagy hírt ad róla, nem most játszódnak le, sőt  jóval korábban. /Milly


Egy filmet nézünk - Milly 2021-03-12.



 Hajlok arra én is, mint ahogy már egyre többen, hogy bizonyos fontos események, amiket a média közvetít, vagy hírt ad róla, nem most játszódnak le,sőt  jóval korábban.

Vegyük például z  előző bejegyzésemet.

A haditengerészet különleges egységei letartóztatták Hillary Clintont 2021.03.03.

Sokan úgy tudják, hogy H. Clinton már  pár éve nem él, mert kivégezték. Azóta klón, vagy színész játssza a szerepét.

 Ugyanezt mondják Bidenre is. Itt van például ez, idézek:

"Az amerikaiak most azt oktatják a TV-ben, hogy Álmos Joe Biden nem BIDEN.
Kíváncsi vagyok, mikor értesítik a németeket, hogy Merkel nem MERKEL.

A FOXNEWS minden nap egyre jobb  "

https://www.facebook.com/henning.riediger.3/videos/2266051983526558

Rá lehet keresni a FOXNEWS-ra a neten.


Állítólag a pápa szerepét is színész játssza már.




    De a legérdekesebb talán az amerikai elnökválasztás sztorija. Én is néztem élőben és fölfigyeltem arra, amikor a kamera  a Capitoliumot mutatta, fölötte a gyönyörű kék égen úszó bárányfelhőkkel. A neten azonnal jelentkeztek kint élők egy azzal hírrel, hogy a helyszínen épp  borús ronda idő van. 




Itt pedig egy videó látható az elnöki beiktatási -protokollokról. Világos, hogy a Biden-ceremónia nem az előírásos módon történt meg. Például nem adták Biden kezébe a koszorút. (A videót én csak a facebookon láttam, de biztos fönn van másutt is.)
Milly

Egy komment a viseóhoz:

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
A videón láthatjátok Bush, Obama es Trump elnökké avatását . Látszik mindhárom elnöknél Bush-nál Obama-nál és Trump-nál is hogy ez egy fajta "rituálé" ceremónia amely minden választásnál ugyanaz a protokoll.
Valamint azt is láthatjátok, hogy a katona aki a koszorút fogja a kabátján rangjelzés van .
Mindhárom elnök a katonával együtt helyezi el a koszorút amig Biden felavatásánál Kamalával együtt lép a koszorúhoz és a katona kabátján a felső kar részénél semmiféle rangjelzés nem látható. 🧐
Ebből is látszik, hogy Bident nem avatták elnökké.
Az egész csak színjáték volt.
Ugyanúgy, mint a Fehér ház történet.
Biden szerepét színész játssza maszkkal a fején.
A helyszín egy Hollywoodi díszlet, nem több.
Ébresztő annak, aki még alszik!
💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖🌞💖
Földvári Erzsébet



2021.március 12.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése