2018. szeptember 9., vasárnap

Segítséget kértem és Csoda Történt - Schilling Péter 2018.08.20.




Ez így működik, ha az"Úton jár" valaki. Egyre gyakrabban tapasztalom.  
Milly




Segítséget kértem és Csoda Történt

Schilling Péter 
2018.08.20.

Néhány napja az autópályán jöttünk visszafelé, amikor egyszer csak leállt az autó motorja és épp csak, hogy be tudtam gurulni egy benzinkúthoz, hogy felhívjak egy szervizt. Szerencsére hamar utolértem az Autoklubot, akik azt ígérték fél óra múlva ott lesznek. Persze előtört belőlem az aggodalom és rögtön a legrosszabbra gondoltam. Már láttam magam előtt, hogy egy autószállítóval kell majd elvinni a szervízbe autót és hetekig várhatok rá, mire elkészül. 

Ekkor azonban különös dolog történt egy sugallatot kaptam: “Kérj segítséget!”. Én pedig nem haboztam és a következőt mondtam magamban: “Kérlek kedves segítőim, hogy segítsetek, hogy a kiérkező szerelő a helyszínen meg tudja javítani az autót és biztonságban haza tudjunk érni!”


Alig 10 perc telt el és megérkezett a szerelő, aki mellesleg szerintem egy Angyal volt, mert annyira kedves volt velünk. Rövid időn belül megtalálta a hibát, de sajnos úgy nézett ki a dolog, hogy nem lehet a helyszínen megjavítani. 

Ekkor azonban csoda történt. Próbaképpen beindítottuk az autót és olyan könnyedén járt a motor, mintha mi sem történt volna. Biztonságban hazaértünk a családommal, úgy, ahogy a segítőimtől kértem. 

Ezután pedig újabb sugallatot kaptam: “Írd meg ezt a történetet, hogy mások is tanuljanak belőle.”

Az égiek azt üzenik, hogy soha ne aggódj, soha ne vetítsd ki a legrosszabb forgatókönyvet, hanem KÉRJ TŐLÜK SEGÍTSÉGET AZONNAL.

Abban a pillanatban, hogy bizonytalanná válsz, nehézségbe ütközöl, vagy úgy érzed egy megoldhatatlan probléma előtt állsz.

KÉRJ, KÉRJ ÉS KÉRDEZZ.


Schilling Péter - A spirituális útkeresők tanácsadója


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése