2014. július 20., vasárnap

Szent Korona Kódjainak szétterjesztése- Közös meditációval 07.25-én

KÖZÖS MEDITÁCIÓRA hívlak
2014. július 25-én pénteken 14 órakor
Magyarországért,  a Magyar Nemzetért, a boldog családokért

Szent Korona Őszentsége Kódjainak szétterjesztése- Közös meditációval 07.25-én










2014.07.14.

Kedves Fénytestvérem! Szeretettel üdvözöllek!


A mai naptól kezdve folyamatosan informállak a weboldalon keresztül
a "Háttérmunkák" menüpont alatt 
a fejlődésekről,
energetikai munkákról. 
Amelyikben hívást érzel, dolgozzunk együtt.
Rövid időn belül
2014.07.24.-25.-26-án 3 napra Lengyelországba utazunk.
 (csütörtök-péntek-szombat)
A cél:  Szent Korona Őszentsége és Szent Kinga Kódjainak szétterjesztése

KÖZÖS MEDITÁCIÓRA hívlak
2014. július 25-én pénteken 14 órakor
Magyarországért,  a Magyar Nemzetért, a boldog családokért


 Helyszínei: Ahol meditálsz, (vagy) Lengyelország, Holt tenger - Maszada
(részleteket a weboldalon, a linken találsz alul)

Húsvétkor feladatunkat elvégezve Czestochowában
a Pálos Rend Újraéledt, a Szent Korona Őszentsége Újraéledt, a Magyar Nemzet Újraéledt. 
A 2012.12.21-én beindult Új Energiák folyamatosan futnak és rendeződnek.  
A lengyelországi út programját és energetikai folyamatát
az energologia oldalon tudod folyamatosan követni. A weboldalon minden információt megírok.
Hírlevelet egyenlőre havonta egyszer tudok kiküldeni,
ezért az útról mindent a weboldalon találsz az első menüpontban.
Személyautókkal utazunk.
Ha hívást érzel az Útra, kérlek jelezd nekem, hogy tudjam mennyi autóval és fővel megyünk.

A szállodát lefoglaltam. A létszám miatt kérlek mielőbb jelezd nekem  igényedet.
Kétágyas szobákban fogunk aludni gyönyörű helyen.

Fényképeket és információkat a link alatt, a weboldalon találsz:
http://www.energologia.hu/20140724-26-lengyelorszag
Szeretettel várlak Kinga Kiara




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése