2014. szeptember 22., hétfő

Köszönőlevél Gyenes Norberttől az érte dolgozókhoz:

Ahol a tudatod, ott az ERŐ, vagyis amire figyelsz azt valósítod meg.


Köszönőlevél Gyenes Norberttől az érte dolgozókhoz

2014.09.16. 18:24 Istengyermek

 

sz_v_1410884618.jpg_275x183

Ezúton szeretnék köszönetet mondani minden kedves Társamnak, aki bármilyen formában hozzá segített, hogy újra teljesen egészséges legyek. Nektek köszönhetően gyógyulásom tele volt csodákkal és hihetetlen gyors volt. A rengeteg szeretet amit tőletek kaptam, földi szavakkal kifejezhetetlen. Nagyon köszönöm, amit értem tettetek! Mérhetetlen hálám és szeretetem örökké öleljen Titeket!
Szívemből kívánom, hogy legyetek áldottak a Teremtés minden pillanatában!

Áldással és szeretettel: Norbi


Közkinccsé teszem azt a gyógyító mantrát melyet közösen írtunk Norbival.
Norbert 100 x mondta egy nap egyszer. Lehet még 2x50-et mondani, de jobban bontani nem érdemes mert szétforgácsolódik az ereje.


Vagyok aki Vagyok

Istenem szeretete bennem ragyog,
 

Napról napra egészségesebb vagyok.
Isten Fénye és Ereje bennem ÉG,

Öngyógyító Erőm életre kél.

Gyógyul már a testem, lelkem,
 

Minden sejt egészséges bennem.
Fizikumom ragyog, lelkem virul,
Az egész világra szeretet borul.


Boldogság, szeretet, áldás. 




A Boldogság, szeretet, áldás szavakat lehet mondogatni munka közben is.Séta közben, vagy más elfoglaltságkor. Igen hatásos ezerszer mondva. Nem kell számolnod, csak mondd, mondd hogy átírja a tudatod és a rezgésed.

Sokat segít még, amikor elképzeled, hogy a Napból jövő Élő Fény Ereje sejtenként feltölt Téged. Egy egy ilyen feltöltési alkalom legalább 20 percig tartson. Ahol a tudatod, ott az ERŐ, vagyis amire figyelsz azt valósítod meg.


Boldog gyógyulást: Ilona



 http://istengyermek.blog.hu/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése