2015. december 30., szerda

Ti a Krisztusi Tudatosság Arany Kelyhe vagytok - Sananda 12. 27.

Sokan ismerik ezeket: Az Vagyok..., Vagyok Aki Vagyok...., So Ham... Most már bizonyos, hogy elérkezett az ideje megvalósítani e szavak tartalmát. 
Milly




 

Ti a Krisztusi Tudatosság Arany Kelyhe vagytok 

JESUS/SANANDA

Fény és Lelkesítés Yeshua-tól

Csatornázó: Fran Zepeda

December 27, 2015

Yeshua:


Kedves szeretteim, figyeljétek meg a Krisztusi Tudatosságotok látványos kiterjedését és őszinte természetét. Figyeljétek meg és érezzétek ezt úgy, mint a Létetek új útját. Ti a Tiszta Szerető Krisztusi Tudatosság Arany Kelyhévé változtok és vagytok, akik készek még nagyobb mértékben jelt adni a világban.

Ezért a szándékotok és a célotok mindezekre az évekre és eonokra ennek a pontnak az elérése abban az időben, ahol átalakítjátok magatokat és a világotokat a Teremtő minden Lélegzetével, a Krisztus-Énetek és Isten-Énetek elismerésével, amik vagytok.

Ti Ezek vagytok, annak minden dicsőségében. Érezzétek ennek a lényegét, ami betölti az teljes Léteteket és érezzétek a mindenkire és mindenre való hatását az ébrenlétetekben.

Ti, kedveseim, csodálatosak vagytok ebben az átalakulásban. Ti még jobban megtapasztaltok és meg fogtok tapasztalni még többet az eljövendő napokban. Relaxáljatok ennek tudatában! Legyetek azok! Tudjátok, hogy ti az Isteni Intelligencia, a Tiszta Tudatforrás, a Minden Ami Van Szeretetének a Gyönyörű Arany Kelyhe vagytok, beleolvadva az új Krisztusi rács szőnyegébe, ami ezen a földön és a Szívetekben és a Szívek együttesében képződött.

Mária Magdolnának és nekem, Yeshua-nak a Lelke és Szíve jön most el hozzátok, hogy bemutassa és megtestesítse ugyanezt a szerető tudatosságot, ugyanezt az Arany Kelyhét a Szeretetnek, melyet ti megengedtetek képződni magatokban és körülöttetek. Mi Egyek vagyunk együtt, amint megerősítitek a kapcsolatot magatokban a Minden Ami Van-nal, a Tiszta Szeretetforrással és a Tiszta Krisztusi Tudatossággal.

Most egy imát/invokációt javaslunk nektek alkalmazni a nagy transzformáció következő napjaiban:

„Én VAGYOK a Tiszta Tudatforrás,

Én VAGYOK a Tiszta Isteni Fény és Igazság,

Én VAGYOK a Tiszta Isteni Szeretet,

Én VAGYOK a Tiszta Krisztusi Tudatosság megtestülése.

Ezzel a további misszióm és célom,           

A Tiszta Isteni Lényeg megtestesülése
Mindenki Öröme és Békéje felé haladok,

...Az Isteni Szeretetben és a Tiszta Tudatban Vagyok...

És Ez Így Van...


Namaste, kedveseim. Én, mi vissza fogunk jönni számotokra még több lelkesítéssel és fénnyel.

A szerető fivéretek:
Yeshua

Forrás: http://www.earthascends.com/page/487337588




















                                                                                                                                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése