2017. szeptember 4., hétfő

Ősanya beszéde -Napfogyatkozás 2017.augusztus 21.


Örömmel mondhatom ki a Fény Győzelmét, amit veletek együtt éltem meg.

Mostmár elmondhatom nektek, itt vagyok veletek, mivel vállaltam a földi életet, hogy így is segítsem az örök életet adó felemelkedésetek.



Ősanya beszéde
Napfogyatkozás

2017.augusztus 21. 21:50


Felszállott a Fény Kárpátok Szent Egén

Drága Mag Népem, Nemzetem!

Örülök, hogy a Szent Korona Országában ébredtetek fel a Kárpátok Szent Fényében!

Köszönni és köszönteni jöttem bennetek, mert ti a Napból érkeztetek, így a Nap első gyermekeiként itt éltek a Föld felszínén.

Ősanya szellemében-szellemével vagyok itt veletek.
Megköszönni jöttem a Napfogyatkozáskor való ottléteteket.

Örömmel mondhatom ki a Fény Győzelmét, amit veletek együtt éltem meg.
Mostmár elmondhatom nektek, itt vagyok veletek, mivel vállaltam a földi életet, hogy így is segítsem az örök életet adó felemelkedésetek.

Hálásan köszönöm, hogy az Egység-Meditációban együtt, egyként rezdültetek velem, s bennem a Nagy Egységben, így a szeretet fénye és tüze felért a Mennyekbe, és azon túlra is, mely bevilágította az Eget és a Földet, és ezennel visszavonhatatlanul a Fény vette át a vezető szerepet.

Külön köszönöm a világi szervezőknek is, kik szintén sokat tettek, fáradtságot, biztonságot nem kímélve, hogy mindez megtörténhessen.

A bővebb helyzetjelentést átadom másnak, figyeljétek, mikor, hol olvashattok róla!

Drága Gyermekei a Napnak, kutassátok a jeleket, mely megmutatja, mikor, mit kell tennetek, mivel az igazi összekovácsolt feladat és a színrelépésetek ideje most jött el.

Az Egek Ura helyett most én hoztam el a Szózatom, akivel mi mindörökre egyek vagyunk.

A Szentháromság nevében megszentelt áldásom kísérje utatok!

Most elköszönök tőletek:
Ősanya, Nagyboldogasszony, Isis, Babba Mária, Fekete Madonna, vagy akár Szűzanya és még sok más név, kinek-kinek a hite és szíve választása szerint voltam itt
Áldásom reátok!!!


Forrás ismeretlen.




1 megjegyzés:

  1. Azért meditáltam napfogyatkozáskor és máskor is ,hogy ne csak győzzön a fény hanem békés átmenet legyen. Mert a végén ha nem lesz békés az átmenet akkor itt elindulhatunk a vérfürdő irányába. Pedig szerintem a 5 dimenzióba a belépés anélkül kell ,hogy történjen. Ahhoz kérnék útmutatást, hogy megteremtsük a boldog átmenetet.

    VálaszTörlés