2020. december 8., kedd

Kerestem a kiutat - Milly 2020.12.07.

 Hosszú szünet után ismét tollat, ill. billentyűzetet ragadok. Évekig nem volt lehetőségem rendszeresen megosztani a blogomon, pláne nem saját írást fölrakni. 


Kerestem a kiutat - Milly 

2020.12.07.

Kedves olvasóim! 

Hosszú szünet után ismét tollat, ill. billentyűzetet ragadok. Évekig nem volt lehetőségem rendszeresen megosztani a blogomon, pláne nem saját írást fölrakni. 

Időnként jelentem csak meg. Pedig sokan várták a megszokott  reménytkeltő megosztásokat és biztatást. Az igazság az, hogy ebben a hallgatásidőben kerestem én is a kiutat, a megoldási lehetőségeket az egyre szorongatóbb  helyzetünkre. Sokáig nem találtam. Most jött el az ideje, hogy színre lépjek rendszeresebben. 

Miért is? Életem  megváltozott. Az emberiség is egyre gyorsabb  ütemben ébred, az egyre nagyobb káosz és fenyegetettség hatására. Körvonalazódik végre valami megoldás, megoldásféle, amiről a későbbiekben fogok írni részletekben.

De meg kell hogy mondjam, rajtunk áll vagy bukik a siker. Eddig is így volt. A mi alvó állapotunk miatt húzódik már hosszú ideje a pozitív változás. Felébredni azt jelenti, hogy tudatosodni. Felfedezni, tudatában lenni a nagy összefüggéseknek, sőt  a bennünk lévő akadályoknak is, melyeken át kell tudnunk lépni.

További ébredést, tudatosodást kívánok mindenkinek!

A kertemben már bújik a hóvirág! Egy pici csücsök már látszik. Innentől kezdve nagyon gyorsan fog fejlődni. Szilveszterre már lehet, hogy bimbós lesz, januárra pedig ki fogja bontani a szirmait! Így, mint ezen a képen. 

Milly




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése