2020. december 15., kedd

Kibírjuk! Hatalmas energiák jönnek - Milly 2020.12.15.

 Hatalmas energiák jöttek ma hajnalban. Az elkövetkező pár nap talán sokaknak nehéz lesz, de kibírjuk!

Kibírjuk! Hatalmas energiák jönnek  Milly 

2020.12.15.

Hatalmas energiák jöttek ma is hajnalban. Az egy dolog, hogy nem tud az ember aludni, de más kellemetlen tünetei is lehetnek. Én pl majd szétégtem. Lazítottam, lélegeztem, hogy ne legyek feszült. Aztán tornáztam. Az segített.
Nagyon fontos most, hogy engedjük meg a változást magunkban, hogy az energiák átkalibráljanak bennünket. Testünk és lelkünk sok szennyeződést, fájdalmat gyűjtött be életünk során.. Ezeknek ki kell tisztulni. A DNS-ünk is átalakul.
Sokat segít a testmozgás, légzés, friss levegő, éneklés, tánc, de a legfontosabb, hogy találjuk meg a kapcsolatot az égiekkel, a Forrással, vagy belső Önvalónkkal, Fényünkkel. Tartsuk is meg.
Sajnos sokan nem tudnak majd mit kezdeni a feszültségükkel. Az egojuk és a fájdalmuk el fogja uralni őket. Ha nem muszáj ne harcoljunk velük. Betegek. Ezért ne is sértődjünk meg miattuk.
Az elkövetkező pár nap talán sokaknak nehéz lesz, de kibírjuk! Világunk meg fog tisztulni és meg fog újulni! Velünk együtt.
Milly


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése