2014. március 17., hétfő

A Teremtő üzenetei 2014. március 15-én




 Én nagy-nagy szeretettel köszönöm mindegyikőtöknek, akik részt vettetek ebben a közös teremtésben. Mindegyikőtök hozzájárult egy kicsivel az ÚJ VILÁG megteremtéséhez. 

 A Teremtő üzenetei
2014. március 15-én





2014. március. 15.   13 óra 35 perc.


Az Vagyok, aki Vagyok. Én a ti Teremtő Mennyei Atyátok Vagyok.  
Szeretett, drága gyermekeim! Végtelenül örülök nektek, hogy együtt vagytok és örülök annak a sok-sok gyermekemnek, akit látok, hogy gyülekeznek és izgalommal várják a TEREMTÉS CSODÁJÁT.
Gyermekeim! Ilyet még nem csináltatok, azért várakoztok ilyen izgalommal, de higgyétek el, ez olyan egyszerű! Az egyetlen, amire oda kell, figyeljetek, hogy a gondolataitok és az érzéseitek kitöltsék azt, amiről beszéltek. Ha elegendő energiával és érzelemmel töltitek fel ezeket a gondolatokat, akkor ezeknek a gondolatoknak meg KELL valósulnia. Figyeljetek arra, hogy a gondolataitok ne kalandozzanak el semerre, hanem fókuszáljátok gondolataitokat arra az egy dologra, amiről éppen beszéltek és csak utána fókuszáljatok a következő gondolatra, amikor az előzőt befejeztétek. Mi mindannyian itt vagyunk már körülöttetek. Itt vannak az Ősök, az angyalok, a fénytestvéreitek, a csillagtestvéreitek, nagyon- nagyon sokan vagyunk itt. Szinte teljesen kitöltjük az egész Kárpát-medencét. Ne felejtsétek el behívni majd a külhoni testvéreiteket is, azokat, akik pillanatnyilag nem itt élnek közöttetek, vagy nem itt haltak meg Magyarországon. 
Mindannyian itt vagyunk és segítünk nektek. Bátorság drága gyermekeim! Bátorság! És TEREMTÉSRE FEL!!! Ennyit akartam mondani nektek.
 Dicsőség nektek drága gyermekeim! Dicsőség nektek! Béke veletek!


 


Március 15.  16 óra 25 perc.


Az Vagyok, aki Vagyok. Én a ti Teremtő Mennyei Atyátok Vagyok.  
Szeretett, drága gyermekeim! Látjátok nem is volt ez olyan nehéz! Elképzelni sem tudjátok, hogy milyen erőket mozgattatok meg!! Látjátok, ha így koncentráltok  valaminek  a megteremtésére, legyen az bármi, akkor az előbb- utóbb meg fog nyilvánulni az életetekben. Ezt a fajta teremtést, amit most végeztetek, ez egy úgynevezett előgyakorlat azokhoz a teremtésekhez, amelyeket majd ezután fogtok végezni. Annak kell tudatosulni bennetek, hogy csak olyat teremthettek, amellyel nem ártatok másoknak, tehát csak olyat lehet teremteni, ami másoknak is a javát szolgálja. Ártó teremtések nincsenek engedélyezve. Olyat teremthettek, amivel magatok vagy mások szükségleteit elégítitek ki. Olyat, amire szükségetek van. Azt javasolnám, hogy először kisebb dolgokkal kezdjétek, ne mindjárt házat akarjatok tervezni, vagy teremteni magatoknak, először inkább kisebb dolgokat, úgy, hogy  az energiákat, a gondolatot és az érzéseket arra az egy dologra koncentráljátok, ahogyan ezt most tettétek. Közben a gondolataitoknak nem szabad elkalandozni semerre sem,   a teremtés ideje alatt mindvégig ugyanarra  az egyre kell koncentrálnotok, gondolnotok és azt az egy dolgot kell feltölteni érzelemmel.
Drága gyermekeim! Menni fog ám ez nektek!  Nem olyan nehéz dolog, majd meglátjátok!! Csak bele kell jönnötök, rá kell jönnötök a technikájára, a fortélyára, hogy ezt hogy kell tenni és onnantól kezdve gyerekjáték lesz nektek ez a teremtés.
Nagy ünneplés van itt most fent a Mennyben. Úgy, ahogyan ti is ünnepeltetek lent, úgy ünnepelünk mi is fent az Égben és örülünk annak, hogy ez a TEREMTÉS SIKERES VOLT NÁLATOK.
Drága gyermekeim! Én nagy-nagy szeretettel köszönöm mindegyikőtöknek, akik részt vettetek ebben a közös teremtésben. Mindegyikőtök hozzájárult egy kicsivel az ÚJ VILÁG megteremtéséhez. És tudjátok, sok kicsi sokra megy, és bizony ebből a sok kicsiből adódik össze az EGY NAGY, maga a VÁLTOZÁS, az, amire vártok, amire vártatok.
Drága gyermekeim! KÖSZÖNET ÉRTE! Dicsőség nektek drága gyermekeim! 
Áldás van rajtatok! Béke veletek!


csatornázta: Sherab Dölma




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése